میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

باستین شواین اشتایگر: میلان خطرناک تر از اینتر است

 باستین شواین اشتایگر، هافبک ملی پوش بایرن مونیخ، مطمئن است ...

 نظظر  ر ررر رر رر  رر                                                منبع:football3.ir

 باستین شواین اشتایگر، هافبک ملی پوش بایرن مونیخ، مطمئن است تیمش می تواند با عبور از اینتر، به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

 او در مصاحبه با سایت یوفا گفت:" این بار باید دو بازی مقابل هم انجام دهیم و فکر می کنم شانس بایرن برای صعود بیشتر است. آنها مربی و سبک بازی شان را تغییر داده اند. بعضی بازیکنان سال قبل از تیم جدا شدند و بازیکنان جدید آمده اند. شرایط نسبت به سال قبل بسیار متفاوت است.

 با هدایت لئوناردو، اینتر تیم تهاجمی تری شده و سبک بازی شان نیز تغییر زیادی کرده است. حتی ممکن است آنها در آخرین لحظه تاکتیک شان را تغییر دهند. باید ببینیم آنها چگونه راهی میدان خواهند شد. لئوناردو گفته ممکن است بعضی از ستاره های تیمش باعث ترس ما شوند اما فکر نمی کنم این اتفاق رخ دهد.

 من به ترکیب آنها نگاه کرده ام و به نظر من میلان تیم خطرناک تر و نگران کننده تری از اینتر است. در واقع همه بازیکنان تیم بعد از قرعه کشی در انتظار قرار گرفتن مقابل اینتر هستند."

 فیلیپ لام، کاپیتان مونیخی ها، نیز از هم تیمی هایش خواسته شکست در فینال چمپیونزلیگ مقابل اینتر را فراموش کنند و تنها به دیدار امشب در سن سیرو فکر کنند.

 " فینال سال گذشته دیگر تمام شده و نمی توانیم نتیجه آن را تغییر دهیم. نمی توانیم جام را برگردانیم. ما باید با تمام قدرت بازی کنیم و اینتر را به دردسر بیندازیم. ما نباید اجازه دهیم دروازه مان مانند دیدار فینال به راحتی باز شود. باید بازی را کنترل کنیم. ما می دانیم که نقطه قوت مان در خط حمله است."

 نظظر  ر ررر رر رر  رر                                                منبع:football3.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد