میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

کاسانو و پاتو، زوج خط حمله میلان در دیدار امشب مقابل باری


آنتونیو کاسانو، مهاجم جدید میلان، در دیدار امشب تیمش مقابل باری در مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.
این ستاره 28 ساله که در ژانویه از سمپدوریا به روسونری پیوست، در این مدت بازی های بسیار خوبی برای تیمش انجام داده است.
به گزارش سایت "ایل میلانیستا"، قصد دارد به کاسانو فرصت بیشتری بدهد و در ترکیب اصلی دیدار مقابل باری استفاده کند.
در این دیدار الکساندر پاتو در کنار کاسانو به میدان خواهد رفت. پاتو در طول فصل با مشکلات زیادی از جمله مصدومیت روبرو بوده اما برای این دیدار انتظارات زیادی از او می رود.
ترکیب احتمالی میلان در دیدار امشب:
روما- اودو، یپس، سیلوا، آنتونینی- گتوسو، آمبروسینی، مرکل- روبینیو- پاتو، کاسانو

نظر هم بدهید لطفآ                      منبع:football3.ir

آلگری : پاتو به هیچ وجه یک مشکل نیست!

مصاحبه مطبوعاتی آلگری پیش از بازی با باری در قالب رقابت های کوپا ایتالیا.. در رابطه با پاتو
پاتو به هیج وجه یک مشکل نیست چرا که در یک بازی همیشه کسانی که خوب بازی می کنند و کسانی که خوب بازی نمی کنند وجود دارد.چیزهای بسیار مهمی برای داشتن یک  رفتار درست وجود دارد,یک تیم متحد و داشتن هم تیمی هایی که ترغیب کننده هستند می تواند بسیار کمک کند.بدیهی است بازیکنی با کیفیت پاتو جای هیچ گونه سوالی نمی گذارد.بازی فردا شب برای او یک آزمایش و تست نیست و این در رابطه با بازیکنان دیگر هم از این قاعده مستثنی نیستند.
این یک بازی خواهد یود که باید پیروز شویم و من به تیم این اطمینان را می دهم که به بهترین شکل ممکن باری را شکست می دهیم

در رابطه با قهرمانی
ما تلاش خود را برای شکست دادن تیم ها انجام دادیم اما  همیشه آن چیزی که شما می خواهید اتفاق نمی افتند و نمی شود اما نمی شود در رابطه با قهرمانی در ژانویه تصمیم گرفت.در حال حاضر هیچ چیزی برای نگرانی وجود ندارد و ما فقط باید در برخی مواقع توجه بیشتری کنیم.
در رابطه روحیه تیم
ما فقط باید بر روی بازی های خود  تمرکز کنیم .صرف نظر از اینکه تیم های اینتر,رم,یوونتوس,لاتزیو و ناپولی چه کاری انجام می دهند,توجه به بازی تیم های دیگر تنها حواسمان را پرت می کند و ما را به حاشیه می بردو ما تنها باید بر روی بازی های خودمان تمرکز کنیم.

نظر بدهید                        منبع:acmilan.com

خبر رسمی : والوتی رسما به میلان پیوست!

ماتیا والوتی رسما به میلان ایتالیا پیوست... باشگاه میلان ایتالیا با بیانیه ای رسمی در وب سایت رسمی خود اعلام کردند که بازیکنی را با مالکیت مشترک با باشگاه آلبینولفه به خدمت گرفتند.نام این فوتبالیست ماتیا والوتی (Mattia Valoti) می باشد.
هنوز جزئیات بیشتری از این بازیکن و قرارداد او منتشر نشده است ولی این بازیکن 17 ساله ملیتی ایتالیایی دارد و پست او هافبک می باشد و از باشگاه دسته دومی ایتالیا آلبینولفه با مالکیت مشترک به میلان پیوسته است.

نظر هم بدین                منبع:acmilan.com

میلان در یک قدمی امضا قرارداد با زیگلر

روسونری ها در یک قدمی انتقال این بازیکن به رختکن خود هستند...
از ایتالیا و نشریات این کشور خبر می رسد که میلان فقط 1 ملیون یورو با انتقال مدافع چپ سمپدوریا رتو زیگلر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قرار دارد نشریه معروف ایتالیایی گازتا دلا اسپورت اعلام کرد که میلانی ها در حال حاضر پیشنهادی 2.5 میلیون یورویی برای این ملی پوش سویسی ارائه داده اند.اما سمپدوریا به این مبلغ راضی نیست.
قرارداد این مدافع ناراضی در انتهای فصل به پایان می رسد ,بنابراین این آخرین شانس برای سمپدوریا می باشد تا بتواند قبل از اینکه این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد در انتهای فصل باشگاه را ترک کند او را به فروش برسانند تا مبلغی از این بازیکن 24 ساله نصیب باشگاه شود.
سمپدوریا لیبلی 5 ملیون یورویی بر روی این بازیکن زده است اما به نظر می رسد میلانی به این مبلغ راضی نمی شوند و از ان ها خواسته اند تا مبلغ را  کاهش دهند.
گفته می شود این انتقال در نهایت بر سر 3.5 میلیون یورو به توافق خواهد رسید,اما به نظر می رسد رابطه دو باشگاه چندان خوب نیست.با این حال میلان تنها 1 میلیون یورو با این بازیکن فاصله دارد.
از طرفی باشگاه سمپدوریا باید جایگزینی را برای این مدافع خود بیابند و فرصت بسیار کمی تا پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است.گفته می شود اگر بین دو باشگاه توافقات لازم صورت گیرد این بازیکن با قراردادی به ارزش 3.5 میلیون یورو تا سال 2014 به باشگاه روسونری ها می پیوندد.

نظر ر ر ررررررر               منبع:football-italia.net

میلان بعد از زیگلر ,به دنبال کوین گامریو!

مدیر برنامه ورزشی میلان که در فرانسه به سر می برد این بار سراغ باشگاه لورینت رفته است.. طبق گزارشات رسیده در نشریه کوریره  دلا اسیورت- مدیر ورزشی باشگاه لیون,برنارد لاکومبه اعلام کرد که مدیر ورزشی باشگاه آث میلان ایتالیا در فرانسه است تا برخی از بازیکنان تیم لورینت را زیر نظر بگیرد .
گفته می شود اولین هدف  این باشگاه ایتالیایی مهاجم جوان 23 ساله این باشگاه فرانسوی می باشد.نام این بازیکن  کوین گامریو می باشد.
این بازیکن 18 ساله در 18 بازی که به میدان رفته است توانسته 8 گل به ثمر برساند .

نظر بدین برای بهتر شدن سایت               منبع:corriere della sport