میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

میلان در یک قدمی امضا قرارداد با زیگلر

روسونری ها در یک قدمی انتقال این بازیکن به رختکن خود هستند...
از ایتالیا و نشریات این کشور خبر می رسد که میلان فقط 1 ملیون یورو با انتقال مدافع چپ سمپدوریا رتو زیگلر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قرار دارد نشریه معروف ایتالیایی گازتا دلا اسپورت اعلام کرد که میلانی ها در حال حاضر پیشنهادی 2.5 میلیون یورویی برای این ملی پوش سویسی ارائه داده اند.اما سمپدوریا به این مبلغ راضی نیست.
قرارداد این مدافع ناراضی در انتهای فصل به پایان می رسد ,بنابراین این آخرین شانس برای سمپدوریا می باشد تا بتواند قبل از اینکه این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد در انتهای فصل باشگاه را ترک کند او را به فروش برسانند تا مبلغی از این بازیکن 24 ساله نصیب باشگاه شود.
سمپدوریا لیبلی 5 ملیون یورویی بر روی این بازیکن زده است اما به نظر می رسد میلانی به این مبلغ راضی نمی شوند و از ان ها خواسته اند تا مبلغ را  کاهش دهند.
گفته می شود این انتقال در نهایت بر سر 3.5 میلیون یورو به توافق خواهد رسید,اما به نظر می رسد رابطه دو باشگاه چندان خوب نیست.با این حال میلان تنها 1 میلیون یورو با این بازیکن فاصله دارد.
از طرفی باشگاه سمپدوریا باید جایگزینی را برای این مدافع خود بیابند و فرصت بسیار کمی تا پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است.گفته می شود اگر بین دو باشگاه توافقات لازم صورت گیرد این بازیکن با قراردادی به ارزش 3.5 میلیون یورو تا سال 2014 به باشگاه روسونری ها می پیوندد.

نظر ر ر ررررررر               منبع:football-italia.net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد