میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

گانسو به میلان : من در سانتوس خواهم ماند!

صحبت های این ستاره 21 ساله برزیلی پیرامون انتقالش به میلان...

نظر بدین                                       منبع:milannews.it

صحبت های این ستاره 21 ساله برزیلی پیرامون انتقالش به میلان...
پائولو هنریکو گانسو ستاره برزیلی جوان تیم سانتوس در آخرین صحبت های خود خبر از تمدید قرارداد با باشگاه سانتوس برزیل می دهد.
گانسو ستاره برزیلی که  تیم های بزرگی خواهان او هستند در صحبت هایی اعلام کرده بود که فصل بعد درشهر میلان ایتالیا برای یکی از دو تیم شهر میلان بازی خواهد کرد اما امروز در صحبت هایی با رادیو گلوبو او نشان داد که نقشه هایی در سر برای ماندن در برزیل دارد.
او در این باره گفت :
"من هیچ زمان ناراضی نبوده ام.من فقط می خواستم تا قراردادم را تمدید کنم و از مصدومیت که گریبان گیر من بود بهبود یابم.سانتوس همیشه در قلب من است و من می خواهم برای دو سال یا بیشتر در اینجا بمانم."
این جوان 21 ساله برزیلی به عنوان یکی از بهترین ستاره های در حال شکوفایی در جهان است.گانسو که در پست هافبک مهاجم بازی می کند در حال حاضر با مصدومیتی جدی که از ناحیه زانو دارد دست و پنجه نرم می کند و انتظار می رود تا در ماه آینده به میادین بازگردد.
گانسو در پایان گفت :
"این منطقی است که دوست داشته باشم در باشگاه های بزرگ اروپایی توپ بزنم و فوتبال خود را دنبال کنم اما در حال حاضر من مجبور به انجام این کار نیستم و می خواهم بگذارم تا زمان همه چیز را مشخص کند و آنطور که باید و صلاح است بشود"

نظر بدین                                       منبع:milannews.it

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد