میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

تیاگو سیلوا : نمی توانم زمانی برای بازگشتم بگویم

ستاره روسونری تیاگو سیلوا از زمان بازگشتش به میادین می گوید... مدافع میلان تیاگو سیلوا برای درمان منیسک پای خود راهی برزیل شد و اعلام کرد : من نمی دانم دقیقا کی می توانم دوباره بازی کنم.

آزمایشات این هفته بر روی او نشان می دهد که این مدافع وسط روسونری دچار پارگی منیسک در ناحیه زانو شده است و از این بابت مدتی است که رنج می برد و نمی توان عنوان کرد چه مدت زمان طول می کشد تا درمان شود.


تیاگو سیلوا در این رابطه می گوید " من نمی دانم که چه مدت زمان درمان من به طول خواهد انجامید و دقیقا چه زمانی می توانم دوباره بازی کنم"

"من به ریو امدم تا با پزشکان صحبت کنم و آزمایشات دیگری انجام دهم تا  ببینیم وضعیت من چگونه است,متاسفانه تا آن زمان من واقعا نمی توانم بگویم چه اتفاقی خواهد افتاد"



تیاگو سیلوا با این حال با اعتماد به نفسی خاص بر این باور است که هم تیمی هایش می توانند همچنان با قدرت به شکل فعلی روند رو به جلو خود را ادامه دهند.

او در ادامه می گوید

"هیچ کس قویتر از ما نیست.ما همه در بالاترین سطح و درجه قرار داریم اما در حال حاضر که ما تعدادی مصدوم داریم این کمی مشکل است.من مطمئنم که سرمربی تیم در ژانویه و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی  می تواند انچه را که می خواهد در اختیار داشته باشد."

منبع:.net football-italia

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد