میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

۴ میلانی در تیم منتخب نیم فصل اول سری آ


کریستین آبیاتی (میلان): با تنها 13 گل خورده در 17 دیدار، میلانی ها بهترین عملکرد دفاعی را در بین تیم های سری آ داشتند و آبیاتی نقش مهمی در ثبت این رکورد داشته است. این دروازه بان 33 ساله در رقابت های این فصل بارها با واکنش های سریع و به موقع اش دروازه بان روسونری را بسته نگه داشت و حتی در خروج هایش از دروازه نیز پیشرفت قابل توجهی از خود نشان داد. 

الساندرو نستا (میلان): علی رغم اینکه چند ماه قبل 35 ساله شد، همچنان یک مدافع سطح بالاست و در کنار تیاگو سیلوا، بهترین زوج دفاعی سری را تشکیل داده است. مدافعان کمی در سری آ هستند که قادرند از این ملی پوش سابق ایتالیایی عبور کنند. او همچنین توانسته در این فصل آمادگی اش را به خوبی حفظ کند و به همین دلیل، تاکنون تنها دو دیدار تیمش در این فصل را از دست داده است 

تیاگو سیلوا (میلان): او را می توان یکی از بهترین مدافعان فعلی دنیا دانست. او یک مدافع کامل است؛ سریع، قدرتمند، عالی در نبردهای هوایی، یک تکل زن قهار با قدرت حفظ توپ عالی و برخلاف بسیاری ازمدافعان حال حاضر دنیا، از قدرت بازی خوانی بالایی برخوردار است. میلانی ها باید در ژانویه به دنبال گزینه های مناسبی برای جانشینی نستا و سیلوا باشد تا در صورت از دست دادن آنها برای مدتی طولانی، با مشکل مواجه  نشوند؛ هر چند این دو در حال حاضر غیر قابل جانشین به نظر می رسند. 

زلاتان ابراهیموویچ (میلان): بعد از فصلی ناامیدکننده در نوکمپ، در تابستان به سری آ بازگشت و خیلی زود با گلزنی هایش، امیدهای هواداران میلان برای فتح اسکودتو را زنده کرد. او تاکنون برای روسونری 9 بار گلزنی کرده که بسیاری از آنها مانند گلی که در دربی دلا مادونینا مقابل اینتر به ثمر رساند، سرنوشت بازی را به سود تیمش رقم زد. میلان در حال حاضر وابستگی زیادی به ایبرا دارد و وقتی او خوب بازی نمی کند، بازی تیم میلان نیز چنگی به دل نمی زند. 

منبع:footbal3.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد