میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

فلامینی : از کارلوکا عذرخواهی می کنم

صحبت های متیو فلامینی پیرامون بازی دیشب و تکلی که موجب مصدومیت کارلوکا همراه بود...

نظر بدین                                 منبع:football-italia.vet

صحبت های متیو فلامینی پیرامون بازی دیشب و تکلی که موجب مصدومیت کارلوکا همراه بود...
متیو فلامینی اعلام کرد که پس از پایان بازی به  سمت اتاق رختکن  بسته تاتنهام رفته تا از وردن کارلوکا  بابت تکل خشنی که بر روی انجام داد که موجب مصدومیت او شد معذرت خواهی کند
هافبک فرانسوی روسونری ها در جریان بازی پری شب که در نهایت با برتری تاتنهام همراه بود بسیار خوش شانس بود که از بازی اخراج نشد زیرا تکل دوپا او به اندازه ای خشن بود که کارلوکا را دچار مصدومیتی که هر چند به نظر جدی نمی رسد کرد
متیو فلامینی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت : من به سمت رختکن تاتنهام که قفل شده بود رفتم تا از وردن  کارلوکا معذرت خواهی کنم
و اما در رابطه با بازی دیشب لیگ قهرمانان که با شکست ما همراه شد بسیار شرمنده هستم,ما مستحق باخت در این بازی نبودیم و در نیمه دوم بسیار عالی ظاهر شدیم و در حال حاضر ما باید به لندن برویم و محکوم به برد هستیم.
ما موقعیت های گل زنی فراوانی در بازی امشب داشتیم که متاسفانه از دست رفت  اما با این حال ما می توانیم در سفر به لندن پیروز شویم
در نیمه اول ما بسیار به هم ریخته و کند ظاهر شدیم و تاتنهام توانست در مقاطعی از بازی فشار خود را وارد کند اما ما در این بازی به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم.

نظر بدین                                 منبع:football-italia.vet

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد