میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

میلان

در این وبلاگ به اخرین تغغیرات در میلان و ترجمه ی آهنگ های خارجی

انتقال پاتو به رئال مادرید در ازای انتقال راموس به میلان!

توتومرکاتوب در خبری جنجالی پرده از این انتقال بزرگ برداشته است...

نظر بدین                                      منبع:tottumercatoweb

توتومرکاتوب در خبری جنجالی پرده از این انتقال بزرگ برداشته است...
به نقل از توتومرکاتوب- که در شب گذشته در گزارشی جنجال بر انگیز اعلام کرد که باشگاه میلان و رئال مادرید ممکن است در تابستان انتقالی جنجالی انجام دهند و دو ستاره جوان خود را با یکدیگر تعویض کنند.
این خبر از آن جایی قوت می گیرد که کریم بنزما که نتوانسته انتظارات را در مادرید برآورده کند  و انتظار می رود تا در تابستان مجبور به ترک مادرید شود و رئالی ها که به دنبال یک مهاجم تمام عیار هستند همواره به دنبال ستاره جوان روسونری ها الکساندر پاتو بوده اند و می خواهند او را به خدمت بگیرند.
به نظر می رسد این غول اسپانیایی در نظر دارد تا برای به خدمت گرفتن این بازیکن پیشنهادی جنجالی و وسوسه برانگیز به روسونری ها ارائه دهد  و گفته می شود که رئال در نظر دارد تا سرخیو راموس را که روسونری ها از گذشته در آرزوی او هستند را به میلان پیشنهاد دهد.
قیمت الکساندر پاتو 40 میلیون یورو برآورد شده است اما رئال معتقد است که این مدافع 24 ساله برای انتقال ستاره برزیلی میلانی ها کافی می باشد.
از طرفی الکساندر پاتو پیش از این در مصاحبه ای اعلام کرده بود که میلان را تنها به مقصد بارسلونا ترک خواهد کرد ,رقیب سنتی و دیرینه رئالی ها, باید دید تا چه حد می تواند در جذب این ستاره پیش رود.
میلانی ها همچنان علاقه مند هستند تا پپه 27 ساله  از رئال مادرید که بعید به نظر می رسد قرارداد خود را با باشگاه اسپانیایی تمدید کند را به خدمت بگیرند.راموس و پپه یکی از خشن ترین بازیکن ها در نوع خود هستند که با نگاهی به کارت قرمز ها محرومیت ها می توان به این مسئله پی پرد اما هر دو آن ها دارای کلاس جهانی هستند.
در نهایت باید دید سران دو باشگاه چه واکنشی نسبت به این خبر از خود ارائه می دهند.

نظر بدین                                      منبع:tottumercatoweb

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد